Wszystkie kategorie
- Badanie stóp
- Wkładki ortopedyczne
- Obuwie
- Osłony korektory żelowe
- Sprzęt rehabilitacyjny i pomocniczy
- Sprzęt sportowy
- Urządzenia elektromedyczne
-
Stabilizatory i ortezy
- Wyroby kompresyjne
- Wyposażenie gabinetów i sal zabiegowych
- Uchwyty i krzesła sanitarne
- Peruki
- Turbany
- Wyroby do drenażu limfatycznego
Electric-TIM II - elektryczny wózek inwalidzki na małych kołach D130HL
Electric-TIM II - elektryczny wózek inwalidzki na małych kołach posiada energooszczędny i wydajny silnik o mocy 130 W, co zapewnia wystarczającą siłę do sprawnego poruszania się zarówno w pomieszczeniach, jak i w terenie. Łatwo się składa i rozkłada, co ułatwia transport i przechowywanie wózka. Intuicyjny panel sterowania z przyciskiem włączającym, podświetleniem przycisków, uniwersalnym joystickiem i klaksonem zapewnia wygodę obsługi dla użytkownika. Posiada bezpieczny i niezawodny hamulec elektromagnetyczny oraz system anty-wywrotny, co gwarantuje bezpieczną jazdę. Max. obciążenie użytkownika wynosi 115 kg, szerokość siedziska: 45 cm.
To jest wyrób medyczny, używaj go zgodnie z etykietą lub instrukcją obsługi.
Kod NFZ: S.19.01.01, S.22.01.01
CECHY PRODUKTU:
- aluminiowa składana rama;
- łamane oparcie;
- odpinana tapicerka;
- zasięg do 20 km;
- panel sterowania-joystick;
- sygnalizacja dźwiękowa;
- prędkościomierz – 5 biegów;
- koła pompowane: tylne 12'', przednie 8'';
- kółka anty-wywrotne;
- max. obciążenie 115 kg;
- szerokość siedziska 45 cm.
DANE TECHNICZNE:
Prędkość maksymalna: ≤ [6km/h]
Zużycie energii: ≤2.5 [kWh] / 100 [km]
Maksymalne obciążenie: do 115 [kg]
Droga hamowania na płaszczyźnie poziomej: ≤1,5[m]
Zasięg: ≤ 20[km]
Maksymalny zasięg bezpiecznego hamowania na zboczu: ≤ 3.6[m] (6°)
Akumulator: litowy DC 24[V] x 18[Ah]
Wewnętrzne zasilanie: DC24[V]±5[V]
Wysokość prześwitu do przeszkody: ≤ 40[mm]
Dopuszczalne wzniesienie: ≤ 6°
Maks. bezpieczne nachylenie: 9°
Minimalny promień skrętu: 1,2[m]
Hałas: <65[dB]
Waga wózka: 26 kg
Uwaga! Powyższe parametry mogą się różnić w zależności od wagi użytkownika, warunków drogowych i zużycia akumulatora.